WARMACHINE/HORDES > Mercenaires

Nouveau solo: Colbie

(1/10) > >>

Kaelis:
Je vois que ça n'a pas été relayé depuis le Privateer Insider:

--- Citer ---Badges for the event will go on sale December 7th, 2015—$72 for a will-call badge or $75 for a shipped badge. Badges may not be available yet, but you should book your hotel rooms now! This year, we’ve set up three blocks of rooms for the event with three excellent area hotels. As an incentive to book your room in our block, we’re offering a free exclusive miniature to anyone who stays in our block for both Friday and Saturday night! Each room reservation that spans those two nights will receive two copies of the miniature, so you won’t have to argue with your roommate about who gets it! This year’s exclusive model will be a special variant model of Colby from the Black River Irregulars. Colby will come complete with a stat card so she can be played in your WARMACHINE army at the show and beyond. There will be a standard release of Colby at a later date, but you can secure this Lock & Load exclusive sculpt and start playing Colby in June by booking your hotel with our partners.
--- Fin de citation ---

Rawr:
J'aime beaucoup, la fig est ultra classe! J'espère qu'elle sera jouable en khador^^

Jojonathan:
Waw! Magnifiquement plus belle que les dhunia's knot :D

Allan255:

--- Citation de: Rawr le 04 décembre 2015 à 08:11:13 ---J'aime beaucoup, la fig est ultra classe! J'espère qu'elle sera jouable en khador^^

--- Fin de citation ---
Si tu veux vraiment l'avoir, prépare les $ car pour l'instant c'est une édition limitée.

Rawr:

--- Citation de: Allan255 le 04 décembre 2015 à 11:06:22 ---
--- Citation de: Rawr le 04 décembre 2015 à 08:11:13 ---J'aime beaucoup, la fig est ultra classe! J'espère qu'elle sera jouable en khador^^

--- Fin de citation ---
Si tu veux vraiment l'avoir, prépare les $ car pour l'instant c'est une édition limitée.

--- Fin de citation ---

Ouais enfin faut "juste" réserver un hotel pour le lock & load pour l'avoir hah

Navigation

[0] Index des messages

[#] Page suivante

Utiliser la version classique