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MK3 !!!!

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Mamibaba:

--- Citation de: cansampol le 22 avril 2016 à 21:50:44 ---Quelqu'un a vu ça sur le forum PP :

"I posted this in the other thread (again totally of my own will and not because PPS_Simon was staring me down with his homemade wrack in hand). But I will post it here:

As far as things to get excited about? While let's talk about one of my all time favorite WARMACHINE or HORDES models, the Archangel.

The Archangel is now SPD 7 and is the first gargantuan or colossal to have a rule that allows it to move outside of its normal movement in Deceptively Mobile (I argued really hard that it should be called Insanely Fast, but I was overruled). Deceptively Mobile simply says that at the end of an activation this model did not run or fail a charge it can advance up to 3", then its activation ends. This rule replaced the Archangel's Ride By Attack but I think in the end you'll quickly see it was well worth the trade as this nimble gargantuan effectively gained 4" of potential movement.

Oh and its RAT went up to 6. So it's way more accurate with those d3+1 AOE 3 POW 14 dragon fire shots! "

--- Fin de citation ---

Ca s'annonce pas mal, j'espère juste que ca seras plus une craquinette comme avant !

Pivi:
meme si c'est mieux qu'avant, et que c'est une premiere pour un gargant, ca reste cher pour un modele qui fait d3+1 tir seulement (et a rng 10).
Ils ont toujours pas compris que les colosses sont bien mieux que les gargants, pour la simple et unique raison que : ce sont des plate formes de tir, point. La plupart des colosses ont un big gun, rng environ 15, d3 tir a gauche, d3 a droite, et des pvs.
a moins que l'AA soit passé a 60pv, je trouve toujours ca décevant.

Mamibaba:
Faudras surtout avoir toutes les stats avant de juger.

Feldun:
+1

Je ne vois pas ou ils parlent de la range.

Pivi:
c'est bien ce qui me fait peur, ils en parlent pas. On peut donc supposer que c'est la meme.
Parce que honnetement, je l'imagine pas avec plus de guns.

wait & see  :(

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