WARMACHINE/HORDES > CID : Intégration continue de développement des profils

Cid scyrah prochainement ?

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TheLazyHase:

--- Citation de: Jojonathan le 25 juillet 2018 à 11:44:59 ---N’empeche que quand je mets 2 mhsf en général ça meurt vite :D

--- Fin de citation ---

L'histoire des mono-pvs, ca. Quand je vous des immortels 13/19 avec  concealment, ben y en a solidement la moitié qui meurt avant d'arriver :p

slec:
Le cid me donne envie de jouer hors thème pour une doublette de mhsf avec deux artificiers... Là on peux causer.

Quand je vois les idrians, je ne vois pas où les mhsf coûtent 20 pts... Avec cra c'est quand même mieux mais tu fais toujours rien aux jacks lourds...

Jojonathan:

--- Citation de: TheLazyHase le 25 juillet 2018 à 11:46:21 ---
--- Citation de: Jojonathan le 25 juillet 2018 à 11:44:59 ---N’empeche que quand je mets 2 mhsf en général ça meurt vite :D

--- Fin de citation ---

L'histoire des mono-pvs, ca. Quand je vous des immortels 13/19 avec  concealment, ben y en a solidement la moitié qui meurt avant d'arriver :p

--- Fin de citation ---

Oui je suis perturbé car j’ai fait 4 ans de troll full beasts, pas habitué :)

Abhorash:
Retribution CID Week 3 Update 1
Yesterday, 03:05 PM
Welcome to the third and final week of the Retribution CID! We've got some changes for you all:

Lord Ghyrrshyld, the Forgiven: We wanted to give Goreshade4's feat a little more resilience against Remove from Play effects so we are allowing the stationary effect to trigger off of destroy or RFP.

Change the first sentence of Whispers of the Veld to:

"When an enemy model without Immunity: Cold XICONX destroys or removes from play one or more friendly models in Ghyrrshyld’s control range with a melee attack, the enemy model becomes stationary for one round after the attack is resolved."



Ravyn, The Eternal Light: Ravyn is feeling fairly powerful to us at the time but instead of changing stats or rules we decided to look at Warjack points.

Warjack points 28.




Retribution Theme Force: Forges of War: Adding the Trident to the theme could open it up a little and give a wider variety of options.

Add “Dawnguard Trident battle engines” to the Army Composition section.




Retribution Theme Force: Legions of Dawn: We're not happy with where the benefits are at with Legions of Dawn. This is a quite powerful theme simply based on the models included. We hope these benefits will remain enticing while also being thematic and interesting but also not push any models over the top.


Change the third benefit to the following:

Warjacks in this army can ignore friendly Dawnguard models when determining LOS. Warjacks in this army can advance through friendly Dawnguard models if they have enough movement to move completely past them.


Change the fourth benefit to the following:

For each Dawnguard unit or battle enginein this army, one Retribution warjack in this army can gain Advance Move. (Before the start of the game, but after both players have deployed, a model with Advance Move can make a full advance.).

slec:
Pour legion of dawn, j'aime beaucoup le changement du troisième bonus. On aurait plus rien marshallé de toutes façons, trop contraignant et sous productif.

Le quatrième bonus est médiocre par contre... Ça finira sûrement avec un +2 en mouvement pour les dawnguard au premier tour. +2 speed est trop oppressant et pp ne veut plus du +2 de zone de déploiement à cause d'eyriss1...

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