Auteur Sujet: Nouveauté : des armes en mousse et latex taille réelle !  (Lu 2409 fois)

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

Hors ligne balrog

  • Membre
  • *****
  • Messages: 389
    • Voir le profil
Nouveauté : des armes en mousse et latex taille réelle !
« le: 27 septembre 2011 à 09:24:29 »
Si si :

Citer
Privateer Press is pleased to announce it has licensed the rights to produce life-sized foam-latex replica weapons from its WARMACHINE and HORDES tabletop miniatures games to Artyfakes Action Props Ltd.

The first item to be made into a full-scale reproduction is the impressive Quicksilver, Commander Coleman Stryker’s magical great sword.

“We are extremely pleased to be working with Artyfakes to bring the fantastic weaponry of WARMACHINE and HORDES to life in all its full-sized glory. Now anyone who has ever dreamed of wielding one of the most iconic blades from one of WARMACHINE’s most beloved characters can have own their very own Quicksilver,” said Director of Business Development William Shick.

Each replica will be individually hand constructed from high density foam and latex, allowing an unequalled tactile experience in full-scale reproductions.

When asked about the new line, Artyfakes owner Nic Samiotis said, “We have worked closely with Privateer Press to produce something which perfectly captures the character of the weapon, giving you the opportunity to imagine what it may be like to stand in Commander Stryker’s war-torn boots and defend Cygnar.”

Pour ceux qui ont du mal à y croire, ça se passe ICI  :)
« Modifié: 27 septembre 2011 à 09:28:13 par balrog »

Hors ligne GRUXXKi

  • [BGT] Administrateur
  • Immortel
  • ********
  • Messages: 7603
  • Comtois rends toi - nenni ma foi!!!
    • Voir le profil
    • Doubs You Play
Re : Nouveauté : des armes en mousse et latex taille réelle !
« Réponse #1 le: 27 septembre 2011 à 10:24:18 »
L'idée est sympa! Les prix vont l'être certainement moins.....

Mais une petite Lola pour décorer le salon, ça pourrait le faire.. ;D
Dans mon monde à moi, il n'y a que des poneys, ils mangent des arcs-en-ciel, et ils font des cacas papillons !

Doubs You Play

Hors ligne Portal

  • [WTC] 2014
  • Héros
  • *
  • Messages: 3111
    • Voir le profil
    • E-mail
Re : Nouveauté : des armes en mousse et latex taille réelle !
« Réponse #2 le: 27 septembre 2011 à 11:23:25 »
Tieng, geuweu avait fait la même chose avec des armes connues. J'imagine que c'est la même société qui propose ses services à toutes les crémeries.