WARMACHINE/HORDES > Cercle Orboros
[News] Ghetorix
darkshenker:
Once a proud Tharn king, Ghetorix was bested in combat and captured by Kromac for defying Morvahna the Autumnblade. As penance for his defiance, Morvahna forced the warpwolf elixir upon the defeated king, transforming him into one of the fiercest warpwolves the Circle has ever known.
Ghetorix’s thirst for blood and hunger for violence is legendary. His howled battle cry sets his foes’ hair on end, breaking spirits even before his axe and teeth bite into flesh. Ghetorix’s bloodlust is slaked only when he stands knee-deep in the entrails of the fallen, his jaws dripping with gore.
The Ghetorix character warpwolf upgrade kit comes in a blister (PIP 72062). The Ghetorix character warpwolf upgrade kit is NOT a complete model. Players will need a Circle Orboros Feral/Pureblood/Stalker Warpwolf Kit (PIP 72057) in addition to this kit. A player may field one Ghetorix in a Circle Orboros army.
John McForester:
Bon bah finalement j'ai plus rien contre le kit plastique, ce louloup est terrible !
J'espère que les règles ont plus d'intérêt que ce que les réactions initiales suggéraient, parce que j'ai bien envie de jouer contre cette fig !
Allez les mecs, jouez le, je suis sur qu'avec un peu de potion magique il sera efficace !
GRUXXKi:
C'est marrant mais j'aurais cru qu'il préférerait un ver sain plutôt qu'un ver dévoreur ...
Trantsiss:
Je sais pas mais je trouve que sa tête et ses bras font trop énormes, mais sinon il est pas mal.
Je dois le tester durant le tournoi vassal avec Kromac.
dragoonvano:
Mouais, c'est un stalker, quoi...
Je le trouve sympa, hein, mais pour un super warpwolf de la mort ivre de sang et de voilence, je le trouve un peu bof...
La malédiction des kits plastique, je suppose.
Navigation
[#] Page suivante
Utiliser la version classique