WARMACHINE/HORDES > Discussions sur le jeu et les rumeurs
Nouveaux journeymen [was: jeux video warmachine]
Zoroastre:
--- Citer ---Additionally, you can get your hands on the first warcaster character ever to die and cross factions, Commander Dalin Sturgis, months before his 2014 release. This model includes two different heads, weapons, and power plants so that you can build his heroic Cygnar incarnation if you prefer to play him living, or you can make his undead Cryx incarnation, Sturgis the Corrupted, and let him lead the forces of the Dragonfather! Sturgis is a limited-edition sculpt and comes with both Cygnar and Cryx exclusive gold stat cards, to match your modeling choice, as well as a limited-edition collector’s coin commemorating both his light and dark sides. (from MoM)
--- Fin de citation ---
Hmm! Bon c'est une nouvelle en soi, au moins on évitera un Nikos Aliagas Guerrier du Chaos n° 547 de plus. J'espère qu'il aura Dead Eye dans sa version Cryx ;D
Z.
Joss:
L'illustration du Journeyman khador est assez énorme je trouve ;D
Bien cool tout ça. Reste plus qu'à voir le moteur derrière la carrosserie :)
Ptit Nico:
La gravure de la Cygnarette est vraiment chouette. Si toutes les figurines PP pouvaient être aussi bien moulées ça serait génial !
J'aime beaucoup le Khador, et le Cryx est sympa aussi.
--- Citer ---you can get your hands on the first warcaster character ever to die and cross factions
--- Fin de citation ---
Karchev ?
--- Citer ---months before his 2014 release
--- Fin de citation ---
Ça veut quand même dire que ceux qui financent le kickstarter vont avoir des figues bien bien bien en avance, c'est ça ?
John McForester:
Nan pas Kharchev, Sturgis ::)
Sechs:
Bah, je suis faible, mais je pense financer leur truc (la castrice cygnar est trop fat).
C'est où pour payer ?
Navigation
[#] Page suivante
[*] Page précédente
Utiliser la version classique