BATTLE-GROUP.COM > Discussions Générales

MK3 !!!!

<< < (3/114) > >>

Lucius Forge:

--- Citer ---Every model ever made for the games was redesigned, rebalanced, and updated to a revised set of rules.
--- Fin de citation ---

on peut affirmer que les stats des figurines actuelles vont changer/évoluer/être modifié.

lairder1:
Allez le retour du froid winter is coming sorscha missile . Une très bonne nouvelle en bien ou en mal cela sera agréable de revoir nos pairing et stratégies

manu74:

--- Citer ---The new battlegroup kits are PVC plastic, unassembled.

This will not effect the IKRPG rules.

Regarding War Room:
War Room has undergone a tremendous amount of new development on the back end as well as adding new features. This is a new edition of WARMACHINE and HORDES with all new decks, and just as you’ll need new faction decks for your army, you’ll need new faction packs in War Room. In consideration of existing players who have used War Room in the past, there will be a discount for faction decks that you have previously purchased. As well, players who purchased a WARMACHINE or HORDES Mk II deck after January 1st, 2016, will receive the new edition equivalents free of charge.

An FAQ thread will be coming soon, as well!

--- Fin de citation ---

Lucius Forge:
Moi j'espère qu'ils vont up les warjacks, permettant d'en jouer davantage. Actuellement j'ai quand même une chiée de liste où je pourrais me passer d'un jack :x

Reach de base par exemple ça me semblerait fair. Ou au minimum 1ps de portée.

Feldun:
//www.youtube.com/watch?v=0oIJbQ1BGac
Nouveau Warlock, toussa toussa.  Ce sont ceux annoncé il y as quelques semaines.

Navigation

[0] Index des messages

[#] Page suivante

[*] Page précédente

Utiliser la version classique